Arkadaşlar artık android kullanmıyorum. Bloguma yeni yazılar eklemiycem. Şimdiye kadar beni takip eden herkese çok teşekkür ediyorum, sizleri çok seviyorum, kendinize iyi bakın ;)

Bloguma sahip çıkacak biri varsa görüşebiliriz...

Takip et :)

HTC HERO ( EN İYİ ANDROID ) - I

Slm arkadaşlar HTC HERO modeliyle karşınızdayım, telefonum almanyadan bir hafta önce geldi. Bu sevimli, hızlı ve multimedya cihazı beraber inceliyelim.



İlk olarak dış görünüş, ekran kalitesi malzeme kalitesiyle yola çıkalım. Bu telefonu ilk defa görenler kıvrım çok çirkin duruyo diye düşünebilirler fakat aslında öyle değil taraftaki tuşların rahat ve ele tam oturması için yapılmış kıvrık bölge kullanımı inanılmaz kolaylaştırıyor. Cepte taşıma sırasında oluşan kaba görünüm dışında hiçbir olumsuz yönü yok.




Gelelim malzeme kalitesine; Heronun beyaz olanları teflon kaplı ve kir tutmuyor, siyah ve kahverengi olanlarında buna gerek duyulmamış zaten kir göstermezler. Ekranın ekrafında metal bir malzeme kullanılmış bu heroday dayanıklılık katmış. Bu metal kısımlar beyaz kısımın birleştiği yerlerden (sadece telefonun alt kısmı) azda olsa ışık sızması mevcut, gece karanlıkta olmazsanız pekde farkedemezsiniz. Kapak dayanıklı gibi fakat kapakla metal kısımın arasında kalan beyaz ince yer, geçen yere düşürdüğümde ezildi, herneyse bukadarcıkta olsun bakalım.



Ekran kalitesine gelince iPhone gibi sert ekran ve multi touch desteğiyle mükemmel bir ekran ortaya çıkmış. 65K renk var diye üzülmeyin ben iPhone dan sonra farkı hissetmedim. Ekranı biraz içeriye koymuşlar yani ekran iPhone kadar ön cama yakın değil, ben bunu duyunca üzülmüştüm fakat telefonu elime alınca o kadarda fark edilmediğini gördüm, bu konuda içiniz rahat olsun. Bir başka konu ölü pixel, benim hero da 3-4 tane ölü pixel mevcut fakat telefonun açılış esnasındaki ekran da gözüküyor onun dışında hiç farketmedim.



2. bölümde android yazılımının HTC SENSE ile birleşip mükemmel bir hal aldığını inceliyelim. HTC SENSE: HTC firmasının kendi cihazları için geliştirdiği tema diyebiliriz.



Android yazılım olarak her ne kadar çok iyi bir yazılım olsada ana ekran olarak çok da iyi değildi, işte bu durumu htc ortadan kaldırmış. Bizlere görsekllik olarak çok iyi bir ana ekran sunan hero bu konuda rakipsiz.



Bu konuda fazla yorum yapmak istemiyorum çünkü yoruma gerek yok herşey ortada, videolarını izleyip daha iyi tanıyabilirsinz.

İncelememi istediğiniz bölümleri yazarsanız konuya ekleyebilirim.

0 yorum:

Yorum Gönder